اپراتورهای موبایل
عوامل موثر در بهبود ظرفیت جذب در همکاری های فناورانه اپراتورهای موبایل ایران [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 31-44]
اثرات اقتصادی
راه ابریشم دیجیتال و نقش آن در توسعه پایدار [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 63-76]
اجتماعی و فناوری
راه ابریشم دیجیتال و نقش آن در توسعه پایدار [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 63-76]
ارزش درک شده
مطالعه نقش فناوری های برنامههای کاربردی تلفن همراه در بهبود ارزش ویژه برند بانک رفاه [دوره 19، شماره 43، 1400، صفحه 59-76]
ارزش درک شده
تاثیر استفاده از فناوری واقعیت مجازی بر قصد رفتاری مصرفکننده در صنعت مسکن [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 3-22]
ارزش ویژه برند
مطالعه نقش فناوری های برنامههای کاربردی تلفن همراه در بهبود ارزش ویژه برند بانک رفاه [دوره 19، شماره 43، 1400، صفحه 59-76]
استانداردسازی
تبیین شیوهی تأثیرگذاری استاندارد بر تولید ناخالص داخلی از رهگذر انتشار دانش [دوره 19، شماره 43، 1400، صفحه 23-36]
استانداردها
کارکرد استانداردها در فرایند نوآوری محصول: مطالعه موردی یک بالگرد چندمنظوره [دوره 19، شماره 45، 1400، صفحه 31-48]
استراتژی
بررسی و تحلیل تأثیر عوامل نوآوری باز بر استراتژی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شهرداری منطقه یک تهران) [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 15-30]
اصالت دانش
بررسی تاثیر تنوع ریشه های فناورانه پتنت بر همپایی فناورانه: مورد مطالعه فناوریهای انرژی خورشیدی [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 77-90]
اصلاح رفتار
ارائه مدل مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست به منظور اصلاح رفتارهای کارکنان اجرایی شهرداری تهران [دوره 19، شماره 45، 1400، صفحه 61-76]
انرژی تجدیدپذیر خورشیدی
بررسی تاثیر تنوع ریشه های فناورانه پتنت بر همپایی فناورانه: مورد مطالعه فناوریهای انرژی خورشیدی [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 77-90]
انسانی
یک دهه حضور نوآوری باز در نشریات معتبر علمی ایران (مرور سیستماتیک) [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 57-68]
ایمنی و محیط زیست
ارائه مدل مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست به منظور اصلاح رفتارهای کارکنان اجرایی شهرداری تهران [دوره 19، شماره 45، 1400، صفحه 61-76]
اینشورتک
نوآوری ها و فناوری های نوین در صنعت بیمه [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 69-86]
ب
بالگرد چندمنظوره
کارکرد استانداردها در فرایند نوآوری محصول: مطالعه موردی یک بالگرد چندمنظوره [دوره 19، شماره 45، 1400، صفحه 31-48]
برندسازی سبز
طراحی مدل برندسازی محصولات سبز در صنعت روغن موتور [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 3-14]
برندسازی محصول سبز
طراحی مدل برندسازی محصولات سبز در صنعت روغن موتور [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 3-14]
بهرهوری کل عوامل تولید
تبیین شیوهی تأثیرگذاری استاندارد بر تولید ناخالص داخلی از رهگذر انتشار دانش [دوره 19، شماره 43، 1400، صفحه 23-36]
پ
پایداری
طراحی مدل جامع نظام مدیریت منابع انسانی پایدار در راستای توسعه صنعت خودرو [دوره 19، شماره 43، 1400، صفحه 37-48]
توسعه صنعت خودرو
طراحی مدل جامع نظام مدیریت منابع انسانی پایدار در راستای توسعه صنعت خودرو [دوره 19، شماره 43، 1400، صفحه 37-48]
تولید ناخالص داخلی
تبیین شیوهی تأثیرگذاری استاندارد بر تولید ناخالص داخلی از رهگذر انتشار دانش [دوره 19، شماره 43، 1400، صفحه 23-36]
ح
حس حضور
تاثیر استفاده از فناوری واقعیت مجازی بر قصد رفتاری مصرفکننده در صنعت مسکن [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 3-22]
حکمرانی دیجیتال
راه ابریشم دیجیتال و نقش آن در توسعه پایدار [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 63-76]
خ
خوشه صنعتی
تشکیل خوشه صنعتی متانول بر اساس کشش بازار [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 45-62]
خوشه صنعتی متانول
تشکیل خوشه صنعتی متانول بر اساس کشش بازار [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 45-62]
د
دانشگاه
توسعه همکاری فناورانه دانشگاه و صنعت با بکارگیری درس آموخته ها و تجربیات موفق جهانی [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 39-56]
دوسوتوانی سازمانی
تبیین نقش ناهمگونی شبکه در توسعه عملکرد شرکتها در شبکه های نوآوری مبتنی بر رویکرد دوسوتوانی (مطالعه موردی: شرکت های زیست دارویی) [دوره 19، شماره 45، 1400، صفحه 77-84]
ر
راه ابریشم دیجیتال
راه ابریشم دیجیتال و نقش آن در توسعه پایدار [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 63-76]
راهبرد نوآوری
همسویی راهبردهای نوآوری و محیط کسبوکار به منظور بهبود عملکرد تجاری در صنعت پلاستیک [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 23-38]
رضایت مشتری
مطالعه نقش فناوری های برنامههای کاربردی تلفن همراه در بهبود ارزش ویژه برند بانک رفاه [دوره 19، شماره 43، 1400، صفحه 59-76]
ز
زنجیره ارزش گاز طبیعی
تشکیل خوشه صنعتی متانول بر اساس کشش بازار [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 45-62]
س
سیاسی
راه ابریشم دیجیتال و نقش آن در توسعه پایدار [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 63-76]
ش
شبکه نوآوری
تبیین نقش ناهمگونی شبکه در توسعه عملکرد شرکتها در شبکه های نوآوری مبتنی بر رویکرد دوسوتوانی (مطالعه موردی: شرکت های زیست دارویی) [دوره 19، شماره 45، 1400، صفحه 77-84]
شرکت های کوچک و متوسط
تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط با نقش میانجی یادگیری سازمانی [دوره 19، شماره 43، 1400، صفحه 77-92]
شهرداری
ارائه مدل مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست به منظور اصلاح رفتارهای کارکنان اجرایی شهرداری تهران [دوره 19، شماره 45، 1400، صفحه 61-76]
ص
صنایع سبز
بررسی تاثیر تنوع ریشه های فناورانه پتنت بر همپایی فناورانه: مورد مطالعه فناوریهای انرژی خورشیدی [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 77-90]
صنعت
توسعه همکاری فناورانه دانشگاه و صنعت با بکارگیری درس آموخته ها و تجربیات موفق جهانی [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 39-56]
صنعت بیمه
نوآوری ها و فناوری های نوین در صنعت بیمه [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 69-86]
صنعت پلاستیک
همسویی راهبردهای نوآوری و محیط کسبوکار به منظور بهبود عملکرد تجاری در صنعت پلاستیک [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 23-38]
صنعت هوانوردی
کارکرد استانداردها در فرایند نوآوری محصول: مطالعه موردی یک بالگرد چندمنظوره [دوره 19، شماره 45، 1400، صفحه 31-48]
ظ
ظرفیت جذب
عوامل موثر در بهبود ظرفیت جذب در همکاری های فناورانه اپراتورهای موبایل ایران [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 31-44]
ع
عملکرد تجاری
همسویی راهبردهای نوآوری و محیط کسبوکار به منظور بهبود عملکرد تجاری در صنعت پلاستیک [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 23-38]
عملکرد سازمانی
بررسی و تحلیل تأثیر عوامل نوآوری باز بر استراتژی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شهرداری منطقه یک تهران) [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 15-30]
عملکرد شبکه
تبیین نقش ناهمگونی شبکه در توسعه عملکرد شرکتها در شبکه های نوآوری مبتنی بر رویکرد دوسوتوانی (مطالعه موردی: شرکت های زیست دارویی) [دوره 19، شماره 45، 1400، صفحه 77-84]
ف
فرایند نوآوری
کارکرد استانداردها در فرایند نوآوری محصول: مطالعه موردی یک بالگرد چندمنظوره [دوره 19، شماره 45، 1400، صفحه 31-48]
فناوری
نوآوری ها و فناوری های نوین در صنعت بیمه [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 69-86]
فناوری
شناسایی و تحلیل موانع پذیرش فناوری سبز (شرکت توزیع نیروی برق زنجان) [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 87-94]
فناوری اطلاعات و ارتباطات
عوامل موثر در بهبود ظرفیت جذب در همکاری های فناورانه اپراتورهای موبایل ایران [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 31-44]
فناوری برنامه کاربردی تلفن همراه
مطالعه نقش فناوری های برنامههای کاربردی تلفن همراه در بهبود ارزش ویژه برند بانک رفاه [دوره 19، شماره 43، 1400، صفحه 59-76]
متانول
تشکیل خوشه صنعتی متانول بر اساس کشش بازار [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 45-62]
محصول سبز
طراحی مدل برندسازی محصولات سبز در صنعت روغن موتور [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 3-14]
محیطزیست
شناسایی و تحلیل موانع پذیرش فناوری سبز (شرکت توزیع نیروی برق زنجان) [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 87-94]
محیط کسبوکار
همسویی راهبردهای نوآوری و محیط کسبوکار به منظور بهبود عملکرد تجاری در صنعت پلاستیک [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 23-38]
مدل بلوغ توانمندی کارکنان
عوامل موثر در بهبود ظرفیت جذب در همکاری های فناورانه اپراتورهای موبایل ایران [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 31-44]
مدل بومی
توسعه همکاری فناورانه دانشگاه و صنعت با بکارگیری درس آموخته ها و تجربیات موفق جهانی [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 39-56]
مدیریت روتین
ارائه مدل مدیریت روتین های فرایند نوآوری در شرکت های توربین های گازی با رویکرد آمیخته [دوره 19، شماره 45، 1400، صفحه 3-16]
مدیریت کیفیت جامع
تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط با نقش میانجی یادگیری سازمانی [دوره 19، شماره 43، 1400، صفحه 77-92]
مدیریت منابع انسانی
طراحی مدل جامع نظام مدیریت منابع انسانی پایدار در راستای توسعه صنعت خودرو [دوره 19، شماره 43، 1400، صفحه 37-48]
مدیریت نوآوری
ارائه مدل مدیریت روتین های فرایند نوآوری در شرکت های توربین های گازی با رویکرد آمیخته [دوره 19، شماره 45، 1400، صفحه 3-16]
مدیریت و تکنولوژی شهری
ارائه مدل مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست به منظور اصلاح رفتارهای کارکنان اجرایی شهرداری تهران [دوره 19، شماره 45، 1400، صفحه 61-76]
مرور سیستماتیک
یک دهه حضور نوآوری باز در نشریات معتبر علمی ایران (مرور سیستماتیک) [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 57-68]
مگیران
یک دهه حضور نوآوری باز در نشریات معتبر علمی ایران (مرور سیستماتیک) [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 57-68]
منطق فازی
همسویی راهبردهای نوآوری و محیط کسبوکار به منظور بهبود عملکرد تجاری در صنعت پلاستیک [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 23-38]
ن
ناهمگونی بازیگران
تبیین نقش ناهمگونی شبکه در توسعه عملکرد شرکتها در شبکه های نوآوری مبتنی بر رویکرد دوسوتوانی (مطالعه موردی: شرکت های زیست دارویی) [دوره 19، شماره 45، 1400، صفحه 77-84]
ناهمگونی شبکه
تبیین نقش ناهمگونی شبکه در توسعه عملکرد شرکتها در شبکه های نوآوری مبتنی بر رویکرد دوسوتوانی (مطالعه موردی: شرکت های زیست دارویی) [دوره 19، شماره 45، 1400، صفحه 77-84]
نوآوری
نوآوری ها و فناوری های نوین در صنعت بیمه [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 69-86]
نوآوری استراتژیک
بررسی و تحلیل تأثیر عوامل نوآوری باز بر استراتژی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شهرداری منطقه یک تهران) [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 15-30]
نوآوری باز
یک دهه حضور نوآوری باز در نشریات معتبر علمی ایران (مرور سیستماتیک) [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 57-68]
نوآوری باز
بررسی و تحلیل تأثیر عوامل نوآوری باز بر استراتژی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شهرداری منطقه یک تهران) [دوره 19، شماره 46، 1400، صفحه 15-30]
نوآوری سازمانی
تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط با نقش میانجی یادگیری سازمانی [دوره 19، شماره 43، 1400، صفحه 77-92]
نورمگز
یک دهه حضور نوآوری باز در نشریات معتبر علمی ایران (مرور سیستماتیک) [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 57-68]
و
واقعیت مجازی
تاثیر استفاده از فناوری واقعیت مجازی بر قصد رفتاری مصرفکننده در صنعت مسکن [دوره 19، شماره 44، 1400، صفحه 3-22]